Skip to contentBrocc Logo Large

Klagomål

Underline

Hur lämnar jag ett klagomål till Brocc?

Vi vill alltid erbjuda våra kunder bästa möjliga service och arbetar kontinuerligt för att förbättra oss. Om du har haft en negativ upplevelse, om något inte fungerat som du förväntat dig, eller om du är missnöjd med vår hantering, ber vi dig i första hand kontakta vår support. Du är varmt välkommen att nå oss på help@brocc.se eller på telefon 08-501 215 80. Vi rekommenderar att du lämnar ditt klagomål skriftligt och så utförligt som möjligt, för att vi ska kunna hjälpa dig på bästa sätt. Du hittar vår blankett för klagomål här.

Om du inte är nöjd med hur ditt ärende hanterats kan du begära att det omprövas av Broccs klagomålsansvarige. Som kund har du rätt att få besked om vår bedömning och beslut inom 14 dagar. Den klagomålsansvarige är Broccs legalfunktion. Du kan också skicka ditt klagomål direkt till klagomålsansvarig via e-post klagomal@brocc.se eller per post: Brocc Finance AB, Klagomålsansvarig, Götgatan 78, 118 30 Stockholm. 

Om du fortfarande inte är nöjd

Du kan också få vägledning via Konsumenternas Bank- och finansbyrå, Konsumenternas Försäkringsbyrå eller kommunal konsumentvägledning. Det går även att vända sig till Allmänna reklamationsnämnden (ARN) eller allmän domstol för att få tvisten prövad.

Brocc Logo SmallCopyright © 2025 Alla rättigheter förbehållna av Brocc AB