Klagomål
Vi vill ge våra kunder bästa möjliga service och arbetar kontinuerligt för att göra just det. Har du som kund förslag på hur vi på Brocc kan bli ännu bättre? Då är du varmt välkommen att kontakta oss på help@brocc.se!
Vid klagomål
Är du inte nöjd med vår service? Kontakta i första hand vår Kundservice via e-post help@brocc.se och beskriva ditt ärende så utförligt som möjligt.
Om du mot förmodan inte skulle bli nöjd med svaret kan du vända dig till vår klagomålsansvarig per e-post till help@brocc.se eller via post: Brocc AB, Klagomålsansvarig, Bibloteksgatan 8, 111 46 Stockholm. Även i detta fall ber vi dig att lämna information om vad ärendet gäller samt dina kontaktuppgifter så kontaktar vi dig så snart som möjligt.
Om du fortfarande inte är nöjd kan du vända dig till någon av nedanstående myndigheter:
European Consumer Centres ECC Konsument Europa, allmän domstol för prövning, kostnadsfri vägledning kan också lämnas av den kommunala konsumentvägledningen eller Konsumenternas Bank- och finansbyrå www.konsumenternas.se samt Konsumenternas Försäkringsbyrå och Hallå Konsument